יום רביעי, 10 ביוני 2015

כמה פעמים קורה לנו שהדברים שתכננו - לעשות...להספיק... להגיע ...משתבשים

הילד חולה -אז לא הולכים לעבודה
התבטלה פגישה ובגלל זה פרויקט חשוב מתאחר
העובד התפטר - וכל המשימות שלו עברו אלי .
לרוב ההרגשה נוכח יום כזה קשה ומלווה בתחושת תיסכול, עצבים, ייאוש - ובקצרה יציאה  מאיזון .

והנה גרסה שונה לאותו הסיפור: 
הילד חולה - והיה לי מלא זמן להיות איתו לבד,רק אני והוא - זמן איכות. וואוו...כמה סיפורים ושיתופים היו ביננו, החום שהוא העלה דווקא עשה לנו טוב לפתיחות! אפילו הצלחתי לנוח איתו בצהריים -דבר שלא עשיתי שנים.

נכון, התבטלה לי פגישה ועם זאת הרווחתי עוד זמן לעבודה על הפרויקט שהוקדם ולמשימות הנוספות שיש לי. בסוף היום גיליתי שמתוך המשימות הרבות נולד לו בראשי רעיון חדש ואתו נפתחה דלת ענקית לעוד הכנסה.
ולבסוף, תוך כדי כל ההתרחשויות הללו התאפשר לי להתבונן על דרך העבודה של העובד שלי ולהודות בפני עצמי שטוב שדרכנו נפרדו.

בכל רגע ורגע אנחנו יכולים לבחור במה להתמקד ולאן לכוון את תשומת הלב שלנו. 
דברים רעים וטובים קורים לכל אחד והבחירה שלנו במה להתמקד היא זאת שתקבע בסופו של דבר עד כמה היום שלי יוגדר מוצלח בעיני. 


הנה כמה שאלות שתוכלו לשאול את עצמכם ביום משובש.
דרך מענה על השאלות תוכלו להרגיש הקלה בתחושות הקשות:
  1. אילו יתרונות יש במצב הזה , ביום הזה?
  2. אילו היית מאמין בכל דבר שקורה לך בחיים יש משהו טוב, מה היית יכולה להיות התרומה של המצב הזה?
  3. איזו למידה חשובה מקדמת היתה לך נוכח היום המשובש?
  4.  מה הם הדברים שכאשר יתרחשו ביום זה (והם בשליטתך בלבד) יאפשרו תחושת הקלה ונינוחות?
יום טוב, ב א ה ב ה ממני אליכם 
יום משובש
























תגובה 1:

  1. בעיצומו של יום "משובש" העלית חיוך על פני. תודה!

    השבמחק